Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

18-05-2025. Excursió familiar al Poblat Ibèric del Puig del Castell. Cànoves i Samalús.

18 maig

Poblat Ibèric del Puig del Castell. Cànoves i Samalús.

Desplaçament amb cotxes particulars

La Garriga (Vallès Oriental). Sortim del capdavall de la ronda del carril, passeig paral·lel a la via del tren amb magnífiques cases modernistes molt ben conservades. Seguim pistes entre oliveres i ametllers i arribem, en pujada molt suau, a Samalús. Allà prenem un sender local (SL-C89) que, passant a prop del centre cívic Xavier Flaquer i en pendent una mica més fort, en mig d’un bonic bosc d’alzines, ens porta fins Lauró. Així és com en deien els mateixos Ibers, al poblat del Puig del Castell. Des d’allà disposem d’una àmplia perspectiva del Vallès Oriental. Tornem pel mateix camí, però aturant-nos ara al costat del Centre Cívic, on hi ha una bonica esplanada amb herba, que convida a seure i gaudir del contingut de la carmanyola. Com que l’esplanada té forma de camp de futbol, potser, si tenim una pilota, els infants poden jugar-hi una estona! Esperem que el temps convidi, donada l’època de l’any!

Ruta completa: La Garriga, en pista fins a Samalús i d’allà per sender local fins al Puig del Castell i tornada pel mateix camí.

Distància: 15 km. Desnivell: 467 m. Mitjans de transport: Cotxes particulars.

Qui vulgui venir i no disposi de cotxe, que ho faci constar en el formulari d’inscripció per poder encabir–en els altres cotxes. No voldríem que, de presentar-se, això fos un problema i, a més, cal dir que normalment sobren places.

Què cal portar: dinar i aigua. Bon calçat, sobretot per la zona del sender local.

Punt de trobada i hora: 9.30 h ronda del Carril amb cantonada carrer Bosc d’on s’acaba nucli urbà de La Garriga i comença el camí cap a Samalús. Hi ha lloc per aparcar. S’enviarà ubicació del punt de trobada a tots els participants inscrits.

Durada i hora de tornada aproximada: 16 h aprox., a l’aparcament, després d’haver dinat de carmanyola a Samalús.

Ruta completa: La Garriga, en pista fins Samalús i d´allà per sender local fins Puig del Castell i tornada pel mateix camí.

Distància: 15 Km. Desnivell: 467 m. Mitjans de transport: Cotxes particulars.

Qui vulgui venir i no disposi de cotxe, que ho hi faci constar en el formulari d´inscripció per poder encabir–lo en els altres cotxes. No voldríem que, de presentar-se, això fos un problema i, a més, cal dir que normalment sobren places.

Què cal portar: dinar i aigua. Bon calçat, sobretot per la zona del sender local.

Punt de trobada i hora: 9.30 h Ronda del Carril cantonada carrer Bosc d’on s’acaba casc urbà de La Garriga i comença el camí cap a Samalús. Hi ha lloc per aparcar. S’enviarà ubicació del punt de trobada a tots els participants inscrits.

Durada i hora de tornada aproximada: 16 h aprox, a l’aparcament, despès d’haver dinat de carmanyola a Samalús.

 

INSCRIPCIÓ OBERTA abans del 14 de maig a través de www.icaria.cat

INSCRIPCIÓ OBLIGATÒRIA PER PARTICIPAR-HI.

Inscriviu-vos directament fent clic en aquest enllaç: INSCRIPCIÓ AUTOMÀTICA

IMPORTANT: Un cop inscrits, heu de rebre un correu electrònic confirmant la inscripció. Si no el rebeu, poseu-vos en contacte amb ICÀRIA per correu [email protected] o per telèfon en horaris de secretaria.

Una vegada feta la inscripció, podeu fer el pagament, si és el cas, a secretaria els dimarts i dijous no festius, de 19:30 a 21:30 h o per transferència al compte d’ICÀRIA abans del 14 de maig:

ES39 2100 0803 9001 0231 7863

Preus d’inscripció

Socis federats            0.00€       

Socis no federats       6.00€ 

No socis federats       2.00€        

No socis no federats 8.00€.

En tots els casos, inscripció automàtica, efectuant el pagament en cas necesari abans del 14 de maig.

Comparteix

Mostra els detalls

Data:
18 maig
Categoria d'Esdeveniment:
Etiquetes de l'Esdeveniment:
,