
Iniciem la temporada amb la intenció de fer el sector nord del Camí de Sant Jaume des del Port de la Selva fins a Santa Coloma de Farners, tot passant per la ruta que ens portarà a través de les comarques de l’Alt Empordà, Pla de l’Estany, Gironès i la Selva per Figueres, Bàscara, Girona i d’altres llogarrets menys coneguts.
En aquesta primera etapa donarem dues opcions als participants:
Opció curta i sense desnivells remarcables que cobreix el tram pel GR92 des de Llançà fins al Port de la Selva a on els participants pujaran a l’autocar que els portarà fins a Sant Pere de Rodes. Un recorregut molt assequible d’uns 9 km aproximadament tot resseguint la costa alt empordanesa.

Opció Primera etapa CAMÍ DE SANT JAUME pel camí tradicional des de Port de la Selva, passant per la Vall de la Santa Creu i ascensió fins a Sant Pere de Rodes on ens retrobarem amb la resta del grup a l’ermita de Santa Helena. Uns 10 km de recorregut amb un desnivell de +580 m i de -243 m. Sortida curta, però molt entretinguda i exigent per començar la nova temporada 2026-2027.

Lloc de trobada, horari de sortida autocar i preu d’activitat
C. Llull cantonada c. Llacuna a les 6.45h
C. València cantonada c. Rogent a les 7.00h
MODALITAT 1 «soci SEFM/ICARIA amb llicència A FEEC»: 20.00€
MODALITAT 2 «soci + llicència temporal 2026 FEEC»: 26.00€
(Aquesta modalitat temporal es podrà tramitar com a màxim cinc vegades, any 2026)
MODALITAT 3 «no socis amb llicència A FEEC altres clubs»: 25.00€
MODALITAT 4 «no socis + llicència temporal 2026 FEEC»: 31.00€
(Aquesta modalitat temporal es podrà tramitar màxim una vegada, ja que caldrà esdevenir soci, any 2026)
Per qualsevol altre dubte, podeu contactar amb nosaltres a través de: [email protected]

